2301

2012

Route Mobiel nu ook voor autoverzekering

Vanaf vandaag biedt Route Mobiel ook autoverzekeringen aan. Deze verzekering is simpel online af te sluiten, scherp geprijsd, kent geen dubbele dekking en is dagelijks opzegbaar.

Geen dubbele dekking
“Route Mobiel staat voor innovatie en transparantie. Bij het ontwikkelen zijn wij op zoek gegaan naar een onderscheidende propositie”, aldus Edward Reinderts, Commercieel Directeur van Route Mobiel.

“Uit de productwijzer van Moneyview blijkt dat 41 van de 44 onderzochte autoverzekeringen een dekking bieden voor pechhulp in de allrisk autoverzekering. Deze beperkt zich vaak tot jonge auto’s en sluit een aantal veel voorkomende pechsituaties uit zoals lekke banden, starthulp en verkeerde brandstof. In deze verzekeringen is er dus wel sprake van een dubbeldekking, zodra de consument naast zijn autoverzekering ook een aparte pechhulpverzekering heeft afgesloten. De autoverzekering van Route Mobiel voorkomt dubbeldekkingen waardoor de consument voor elke service maar één keer betaalt.’’

Schade of pech, wie moet ik bellen?
Dagelijks gaan de klanten van Route Mobiel met de auto naar hun werk of op vakantie. Bij een ongeval of pech onderweg is niet altijd duidelijk wie men moet bellen voor de hulpverlening. Reinderts: “Uit ons klantonderzoek komt naar voren, dat klanten niet willen nadenken wie ze moeten bellen. Ze willen hulp en geen zoekwerk. Daarom hoeven de klanten maar 1 telefoonnummer te onthouden, geen pasje bij zich te hebben of een klantnummer te weten. Het kenteken of adres is voldoende en de hulpverlening wordt gestart”.

Route Mobiel reist met je mee
In mei van dit jaar heeft Route Mobiel een reisverzekering geïntroduceerd. Met de autoverzekering en de bestaande pechhulpverzekering kunnen klanten altijd rekenen op de vertrouwde service van Route Mobiel. Wat er ook onderweg gebeurt, Route Mobiel helpt automobilisten gegarandeerd altijd weer op weg.

1 reactie

  1. Ahmed

    29 april, 2012 om 08:09

    Vandaag telefonisch conatct gehad en het bewijs aangeleverd dat ik niet schuldig was aan een aanrijding. Zo jammer dat ik dat zelf moet regelen, terwijl hun als verzekeraar ook even de telefoon hadden kunnen pakken. Maar goed, daarna gelijk zoals al gemeld in het blogbericht mijn verzekeringen opgezegd bij hun. Nu elke maand weer geld besparen en de verzekeringen onderbrengen bij andere verzekeraars die wel moeite doen voor hun klanten.

Plaats een reactie

Vul het bericht in.
Vul uw naam in.

Wat zeggen anderen

  • Henk Bom uit Amsterdam

    Henk Bom uit Amsterdam

    Snelle en behulpzame service. Binnen een half uur was er een goede monteur ter plaatse en daardoor kon ik weer op weg naar mijn werk afspraak.

Nog meer zekerheid

  • Klanttevredenheid * 8,2

Elk jaar vraagt Route Mobiel aan al haar klanten hoe zij ons beoordelen. Uit het Klanttevredenheidsonderzoek scoort Route Mobiel scoort een 8.2 van 10 gebaseerd op 1.713 beoordelingen.

* Resultaten januari t/m december 2016.