2603

2012

Hulpverlening voor een ‘zakenman’

Haastige spoed

Een klant belt ’s avonds laat met pech. Onze hulpverlener vraagt aan klant of hij kan omschrijven wat de klachten zijn. De klant geeft aan dat er eerst een vreemd geluid hoorbaar was, maar dit duurde maar heel kort. Vervolgens begonnen er allerlei rode lampjes te branden. Een van deze lampjes was het acculampje. Vervolgens gingen de ruitenwissers steeds langzamer werken en toen is de klant maar gestopt.

Het lijkt erop alsof de Multiriem is gebroken, waardoor de dynamo niet wordt aangedreven. De hulpverlener geeft aan dat hij iemand gaat sturen die er binnen 30 minuten zal zijn. De klant vraagt of hij daarop kan rekenen, want hij moet vannacht nog “zaken” doen. De hulpverlener stelt de klant gerust en zegt dat het 100% zeker is dat een van onze gespecialiseerde pechhulpverleners er binnen 30 minuten zal zijn.

Na 25 minuten is de pechhulpverlere ter plaatse en deze constateert dat de lagers van dynamo zijn uitgelopen waardoor de dynamo is vastgelopen. Het gevolg: een geknapte Multiriem. Deze zal in de garage gerepareerd moeten worden. De auto wordt naar een garage naar keuze vervoerd en de klant mag kiezen uit twee opties: een taxi of een vervangende auto. De klant kiest voor de vervangende auto, want “zaken” doen met de taxi is volgens hem geen optie.

Vervolgens stelt klant de vraag wat voor huurauto het eigenlijk is. Het moet namelijk wel een snelle auto zijn. Als de pechhulpverlener is bijgekomen van de verbazing, vertelt hij de klant dat hij kan rekenen op een uitstekende vervangende auto waarmee hij zonder problemen de wettelijk voorgeschreven maximale snelheden haalt. De klant neemt hier genoegen mee, maar geeft nogmaals aan dat hij toch liever een snelheidsmonster had gehad.

Twee dagen later blijkt waarom, als wij een telefoontje krijgen van ons autoverhuurbedrijf. De betrefende huurauto blijkt niet op tijd te zijn ingeleverd. Wij zoeken contact met de klant, maar deze is onbereikbaar.

De volgende dag krijgen wij een telefoontje van de politie.De door ons gezochte huurauto staat op het politiebureau en onze klant zit achter slot en grendel. Het zakelijke uitstapje van de klant bleek een brutale overval te zijn!

Plaats een reactie

Vul het bericht in.
Vul uw naam in.

Wat zeggen anderen

  • Henk Bom uit Amsterdam

    Henk Bom uit Amsterdam

    Snelle en behulpzame service. Binnen een half uur was er een goede monteur ter plaatse en daardoor kon ik weer op weg naar mijn werk afspraak.

Nog meer zekerheid

  • Klanttevredenheid * 8,3

Elk jaar vraagt Route Mobiel aan al haar klanten hoe zij ons beoordelen. Uit het Klanttevredenheidsonderzoek scoort Route Mobiel scoort een 8.3 van 10 gebaseerd op 1.235 beoordelingen.

* Resultaten januari t/m december 2017.