2604

2012

Route Mobiel is niet de grootste, maar wel de beste

Wij zijn de beste. Dat roepen wij niet zelf. Dat zeggen onze klanten. Al meer dan vijf jaar waarderen zij onze service met gemiddeld een 8.1. En dat is zeker iets om trots op te zijn. Die trots willen wij graag met u delen. Wij zijn inderdaad niet de eerste en grootste pechhulpverlener van Nederland. Dat willen wij ook niet. Wij willen de beste zijn. Lees hier waarom.

Groot zijn betekent niet dat je de beste kwaliteit levert. Er valt immers veel te verliezen. Route Mobiel is de tweede pechhulpverlener van Nederland, naast de Wegenwacht. En daar zijn we heel tevreden over.

Klanten geven ons een 8.1
Klanten geven Route Mobiel gemiddeld een 8.1 voor de dienstverlening. Route Mobiel brengt doorlopend ervaringen en meningen van klanten in kaart in samenwerking met Tevreden.nl.

Al binnen 35 minuten ter plaatse
Ons netwerk is zeer efficiënt. Het bestaat uit ruim 1300 deskundige pechhulpverleners – en daarin zijn we dan weer wél de grootste. Binnen Nederland staan we daarom al vaak binnen 35 minuten naast uw auto. Dat is gewoon hele snelle hulpverlening.

In 80% van de gevallen direct reparatie
In ruim 80% van de gevallen zorgen wij ervoor dat u met uw eigen auto verder kunt. Zo niet, dan kunt u rekenen op vervangend vervoer, helemaal gratis!

Zeer deskundige alarmcentrale, altijd bereikbaar
U heeft altijd een Nederlandssprekende medewerker aan de telefoon. Deze is ook nog eens zeer deskundig en kan u altijd de juiste hulp bieden. Of u nu overdag belt, of midden in de nacht.

Route Mobiel is meer dan alleen maar een Pechhulpverlener.
Route Mobiel biedt meer producten dan de uitstekende pechhulpverlening in Nederland en Europa. Ook voor een reisverzekering of autoverzekering neemt u met Route Mobiel de juiste weg, zonder dubbele dekkingen!

Reisverzekering Route Mobiel is de Beste Koop volgens de Consumentenbond
De Consumentenbond heeft de reisverzekering van Route Mobiel aangewezen als beste koop. Dat is niet voor niets. Onze reisverzekering biedt namelijk de beste voorwaarden voor een wel héle lage premie.

Nieuwsgierig naar wat we nog meer hebben?
Uw premie autoverzekering of reisverzekering berekenen doet u eenvoudig zelf en is binnen 5 minuten gebeurd.

39 reacties

  1. D.H. Bekkering

    28 april, 2012 om 01:38

    Gelukkig heb ik jullie nog niet nodig gehad. Maar het is zeker Mevr. Bekkering. Beetje jammer. Ik ben afgekeurd voor man.
    vr.gr. Edith Bekkering

  2. M. Knarren

    28 april, 2012 om 06:06

    Gelukkig nog niet nodig gehad.
    Maar fijn om te weten als het wel nodig zou zijn.

  3. J. Daniels

    28 april, 2012 om 06:16

    Onze zoon, net zijn rijbewijs,voor het eerst een beetje verder weg van huis.Auto kapot! Route mobiel gebeld die binnen een half uur bij hem waren.
    Auto is naar huis gesleept. Erg prettig om te weten dat als je pech krijgt, er iemand achter de hand is. Prima service!

  4. w. snijders

    28 april, 2012 om 06:39

    Wij hebben jullie al een paar keer nodig gehad ook voor de deur en gewoon super service jullie waren er snel en wij zijn blij dat we naar jullie zijn gegaan, het is nog goedkoper ook gr Wim Snijders

  5. nellie van den Hout

    28 april, 2012 om 07:19

    Ik heb jullie nodig gehad in de vrieskou in Belgie was op weg naar Frankrijk.
    In 35 min was er een garageman aanwezig, omdat m,n band lek was en ik als vrouw de moeren niet los kon krijgen. Binnen een uur was ik alweer met m,n transport naar http://www.chateautantenellie.com in de Dordogne. Dank je route mobiel
    groeten nellie van den Hout.
    ps van mij heb je een 8.5 gehad als punt

  6. greet bokhorst

    28 april, 2012 om 08:01

    ik heb jullie 1x nodig gehad en dat was geweldig
    ga zo door en dan worden nog groter.

    jullie krijgen van mij een 9+

  7. arie

    28 april, 2012 om 08:22

    jullie zijn inderdaat goed ,maar ik zal dit jaar toch over gaan naar de anwb daar ik dan ook met de scooter geholpen word
    ik hoop dat route mobiel dit ook ga doen , dan kan ik gewoon blijven
    groet arie

  8. Ursem

    28 april, 2012 om 08:28

    Route mobiel is echt niet de beste,maar in mijn ogen een waardeloze onderneming.
    Ik had 3 weken geleden getankt,net over de grens in Maasmechelen,en had de autosleutels in de auto gelaten.Mijn hond zat achter in de auto en kwam met een poot op de deurvergrendeling.Alle deuren waren nu afgesloten,de sleutels in het contact en en grote duitse herder in de auto.Ben al 8 jaar lid van route mobiel,en deze dan ook gebeld,maar ze konden me niet helpen omdat ik in belgie zat en ik alleen voor nederland betaalde.Ook de opmerking dat ik alle onkosten zou betalen enz maakte niet dat ze me wilden helpen,moest ik maar een ruit inslaan.Met mijn opmerking dat ik dan mijn abonnement zou opzeggen werd ook heel luchtig over gedaan.Heb 10 jaar geleden eens in Breda pech gehad met een auto,was nergens lid van,maar de anwb kwam me direct helpen,moest me wel lid maken.DAT IS SERVICE.Nogmaals,jullie krijgen van mij een dikke 0

    • rinie

      28 april, 2012 om 12:11

      ik wil toch even reageren ,ik vind dit niet terecht dat je routemobiel een 0 geeft ,ten eerst ben je alleen lid in nederland ,had je maar een europadekking moeten nemen.
      ten tweede dat de anwb je heeft geholpen in breda ,dat kan maar je verteld er niet bij dat je dan lid moest worden en 150 of meer armer was geworden en dat je gelijk moest betalen .
      ik was ook lid vand de anwb ,ik zat nacht vast in berm en heb een dwarslesie was vanaf mijn 18 jaar lid nooit pech gehad, altijd betaald ,maar dacht je dat ze kwamen nee ik had geen pech ik zat vast om 4 uur nachts in de kou wilden wel een sleepdienst bellen die me honderden euro,s ging kosten en niet even met een touwtje mij er uit trekken ,iemand die niet kan lopen en om 4 uur nacht laten barsten is dat sevice .
      anwb krijgt van mij een dubbele 0 .
      ik zeg niet dat route mobiel alles is, maar toen sloeg bij mij de stoppen door,ik nooit weer bij de anwb.

    • H

      28 april, 2012 om 13:19

      U verwijt Route mobiel slechte service omdat u slechts dekking voor Nederland heeft?
      Lijkt mij de omgekeerde wereld niet?

    • Tamara

      01 mei, 2014 om 17:02

      Zorg ook maar dat je je auto niet uitleent want dan is hij bij ANWB niet verzekerd als degene ‘zonder’ auto (dus de lener van jouw auto) onverzekerd voor pechhulp. Zij hebben mij een keer langs de A2 op een brug laten staan. (Werkelijkheid levensgevaarlijk) Voor 170 euro konden ze me helpen. Terwijl ik zelf geen auto had moest ik maar lid worden??? Routemobiel is de auto verzekerd. Ik zou nog een keer nadenken voordat je overstapt.

  9. Wim van der Vliet

    28 april, 2012 om 08:56

    Op 16 maart 2012 kwam ik op de 3-baans ringweg E25 in Luik stil te staan met mijn auto. Route Mobiel gebeld – keurig te woord gestaan; echter ik heb wel bijna 2 uur moeten wachten alvorens er hulp kwam. Deze man bleek, naar mijns insziens, geen echte auto-monteur te zijn. Motorkap open en 10 sec. later dicht en hij begint de auto op zijn “ambulance-auto” te plaatsen. Eerst naar een depot in Herve en later alsnog, compleet met auto naar huis in Nederland gebracht. De hulpverlener sprak alleen maar Frans! Op het moment van de auto-uitval waren we nog ongeveer 120 km. van huis. Moment van de pech was om 16.00 uur; we waren thuis ‘s-avonds om 21.00 uur. Naar mijn idee moet het toch sneller kunnen. Ook zou ik het normaal gevonden hebben (in het kader van dienstbetoon), dat er binnen 1 of 2 dagen daarna alsnog even door Route Mobiel gebeld zou zijn.
    Ik zou zeggen: ROUTE MOBIEL – doe met deze info uw voordeel.

    • Meers en van Schijndel

      28 april, 2012 om 10:02

      Hallo Wim

      Hetzelfde is ons ook gebeurt op het de grote (oude) rotonde bij Lummen in België .
      Onze auto begaf op de afrit naar Antwerpen het was toen half een s’middags.
      Route mobiel gebeld die meneer zei toen dat we niet verzekerd waren voor het buitenland (maar dat waren wij wel) hij zou het eerst nakijken en dan terugbellen. Ik kan je vertellen onze onderbroek werd steeds bruiner zo stonden we daar.
      Het was eenn half uur verder toen belde die goeie man terug en vertelde ons dat we achter de vangrail moesten gaan staan die er niet was.
      om een lang verhaal kort te maken na anderhalf uur kwam een Begische sleepwegen waarvan de man nog banger was dan wij op dat punt hij keek als maar achterom.
      Hij sleepte ons naar een Belgische garage waarvan alle medewerkers een dag voor vakantie stonden.
      Er werd niet veel gedaan , er werd een Hollandse sleper gebelt zeer correct en die bracht ons thuis.
      Om 18.00 uur waren we thuis kan dat niet sneller Route Mobiel?

      Jo Meers

    • MP

      16 april, 2014 om 06:09

      @Wim:
      Nu ben ik benieuwd: wat scheelde er aan de auto?

  10. hans de haas

    28 april, 2012 om 09:34

    Bericht

  11. Carla

    28 april, 2012 om 09:53

    Heb al diverse keren gebruik moeten maken van de diensten van Route Mobiel, ben altijd netjes en goed geholpen.

  12. Truus van Daalen

    28 april, 2012 om 10:07

    In de ruim 5 jaar dat ik route Mobiel heb,ben ik daar zeer tevreden over.B.V. Een lekke band verwisselen op zondagmiddag.Kapotte uitlaat! prima geregeld.Ook bij bevroren handrem,de auto keurig naar de garage gebracht.Dat laatste zal mij nu niet meer overkomen door goed advies.

    • Irene

      28 april, 2012 om 15:34

      Bericht

    • MP

      16 april, 2014 om 06:06

      “Ook bij bevroren handrem,de auto keurig naar de garage gebracht.”

      Heb ik ook een keer gehad, maar dan met de ANWB erbij. De monteur deed iets onder de auto, en toen kon ik weer rijden. Dus vervoer naar de garage was niet nodig. Lijkt me trouwens ook lastig: als je de auto op de autoambulance zet (slepen kan al helemaal niet met vastzittende remmen), moet je de auto toch door de handrem heen trekken: dit lijkt mij niet bevordelijk voor de auto.

  13. renes

    28 april, 2012 om 10:25

    route mobiel heeft ons al een paar keer geholpen, en ik moet zeggen van ons krijgen ze een dikke 10, we zijn steeds heel vlug en keurig netjes geholpen ook op vakantie. ga zo door.

  14. Hans

    28 april, 2012 om 10:36

    Auto wilde ’s ochtends niet starten, Route Mobiel gebeld, kwam kijken en trok een aantal stekkers en andere zaken los in de motor en kwam niet achter de oorzaak. Later in de garage gaf de monteur aan het erg slordig te vinden dat alles losgehaald was en niet meer teruggezet in de motor, er was zelfs iets los wat gevaarlijk was en teruggezet had moeten worden. Kwam op mij ondeskundig over.

    • MP

      16 april, 2014 om 06:02

      Ik moet zeggen dat ik verhalen over ondeskundigheid bij routemobiel vaker hoor dan bij de ANWB. Eerlijk is eerlijk. Ook daarom zit ik momenteel nog liever bij de ANWB. Een andere reden is dat je abonnement maar aan één kenteken gekoppeld mag zijn. Da’s m.i. gewoon ronduit slecht.

  15. joop

    28 april, 2012 om 12:23

    Ik heb alleen maar ervaring van 2 x een lege accu.
    Binnen 25 minuten reed ik weer. Hulde aan de snelle hulp.

    • Marije

      28 april, 2012 om 13:27

      Zeg Joop, wordt het niet eens tijd voor een nieuwe accu?
      Ik heb Route Mobiel 1 x nodig gehad toen ik met een vriendin naar het ziekenhuis moest. Ze waren binnen een kwartier ter plekke en ik ben ook heel snel geholpen. Bravo!

  16. Fleur

    28 april, 2012 om 12:51

    Ik was altijd erg enthousiast over RouteMobiel, tot afgelopen vakantie. Vond het behoorlijk weinig service toen op vakantie de auto kapot ging en naar Nederland vervoerd moest worden dat wij moesten kiezen tussen vervangend vervoer gedurende de week en zelf de vlucht terug te betalen, of wel terugvlucht maar zelf vervangend vervoer betalen. De reisverzekering van Routemobiel hielp hier verder ook niet bij. Slechte voorwaarden dus.

  17. willem hoeve

    28 april, 2012 om 20:31

    nee ook slecht van route mobiel
    daar ik met mijn luxe wagen bij hen op papier sta
    maar ook voor mijn bedrijf een een bus heb en een weekendje weg ging met de bus naar eindhoven en op de terug weg pech kreeg met de bus dus even route mobiel bellen nee hoor dat kon niet want ik had de luxe wagen bij hen aan gemeld en niet de bus.
    toch geprobeert om hen bij me tekrijgen en zei dat ik op de snelweg op de a 50 stil ston hadden ze geen boodschap aan.
    dus maar weer over gegaan naar de anwb met beide auto’s
    5 jaar lid 1 keer hulp van hen gehad dus net als iedere ander wel geld beuren maar hulp ho maar.

    • Dick Groeneweg

      29 april, 2012 om 09:57

      Kritiek lijkt mij onterecht het kan toch niet zo zijn van “2 halen en 1 betalen”
      Ik neem dat deze een zaak dan wel bedrijf heeft en donders goed weet hoe het in het zakenleven moet gaan.Liefdadigheid is een nobel streven maar om dat erg door te voeren kan niet.Immers daar kan “de schoorsteen niet van roken”

    • h. taai

      29 april, 2012 om 18:36

      al jaren ben ik lid van route mobiel. 1x heb ik met pech gestaan en wel in de noord oost polder. Na mijn melding was route mobiel met een half uur ter plaatse. de monteur kon mij niet ter plaatse helpen omdat het een elektronische storing was.
      hij heeft ons echter prima geholpen door te zorgen dat we een vervangende auto kregen en mijn eigen auto werd bij mijn eigen garage zonder verdere kosten afgeleverd. ik heb veel lof over route mobiel.

  18. Ellen van den Booren

    29 april, 2012 om 20:54

    Van Sittard naar den Haag gereden…temperatuur liep op….Route mobiel gebeld en binnen een half uur was er een monteur ter plaatse….nood reparatie gehad en weer veilig naar huis kunnen komen.

    route mobiel bedankt

  19. p.v.d.langenberg

    30 april, 2012 om 12:14

    2 8 nodig gehad en ze waren er bijde keren snel. Kreeg vervangend vervoer en de auto werd naar de dealer gebracht.

  20. W van Giessen

    02 mei, 2012 om 17:58

    Maar een keer nodig gehad vanuit Zoelen op visite bij mijn schoonzus,
    auto wou niet meer starten en de desbetreffende garagemonteur was binnen een half uur aanwezig en moest mij verslepen naar de zijn garage waar ik een leenauto tot mijn beschikking kreeg.
    Een tevreden klant.

  21. m.de.jong.smit

    18 mei, 2012 om 17:46

    wij hebben jullie 2 keer nodig gehad de service is goed ze waren er binnen 15 min
    dat is goed werk het kan niet beter ga zo door.

  22. MP

    16 april, 2014 om 05:03

    U geeft aan dat routemobiel er vaak binnen 35 minuten is. Maar dus lang niet altijd. Alhoewel dat ook niet _altijd_ mogelijk zal zijn. Is 35 minuten dan het gemiddelde? Ik vind dat maar lang. (Niet dat de ANWB snel ter plekke is. In het noorden tenminste niet.) Een gemiddelde van 15 minuten zou ik waarderen. En 90% binnen de 20 minuten, en 98% binnen 25 minuten. Ook in de ‘dunbevolkte’ gedeeltes :).

    Misschien kunt u een optionele service toevoegen: geef mensen die zichzelf wel handig vinden en een start- en sleepkabel hebben een app op hun mobieltje. Zodat ook zij mogen reageren op een pechgeval en dan een contante gift van bijv. 5 euro per keer daarvoor mogen ontvangen, als ze de klant weer op weg kunnen helpen binnen redelijke tijd.
    Uiteraard heeft zo’n willekeurige doe-‘t-zelver veel minder kennis dan een monteur; maar daar kan rekening mee worden gehouden: wind er gewoon geen doekjes om bij het aanbieden van zo’n service; wees altijd eerlijk. In dit geval dus dat de kwaliteit van de service sterk kan verschillen. Maar de gemiddelde aanrijdtijd kan dan waarschijnlijk wel flink omlaag. Best kans dat ik dan wel lid wordt.

  23. MP

    16 april, 2014 om 05:13

    @Dick:
    “Kritiek lijkt mij onterecht het kan toch niet zo zijn van “2 halen en 1 betalen””
    Bij de ANWB kan dat prima. Zij het wel dat het ook daar helaas maar beperkt is tot 2 kentekens per jaar. (Dit terwijl ik 3 auto’s heb; een klassieker, een ‘luxe wagen’, en een cabrio. Luxeprobleem, hoor ik u al denken… maar toch :).)
    Vroeger was dat niet zo; toen was het op naam en niet op kenteken. Dus bijv. pech met 3 verschillende auto’s per jaar was geen probleem. Volgens mij is dat (pas) na de komst van routemobiel veranderd; om de service betaalbaar te houden (met de komst van concurrent routemobiel) zal de ANWB maatregelen moeten hebben bedacht zoals deze.

  24. MP

    16 april, 2014 om 05:43

    @Rinie:
    “ik was ook lid vand de anwb ,ik zat nacht vast in berm en heb een dwarslesie was vanaf mijn 18 jaar lid nooit pech gehad, altijd betaald ,maar dacht je dat ze kwamen nee”
    Ik ben lang lid van de ANWB en ook bij mij zijn niet altijd alle ervaringen 100% positief (wel verreweg het merendeel). Zo wou de ANWB een keer in eerste instantie niet garant staan (voor de kosten, bij een autoverhuurbedrijf) voor het huren van auto bij een pechgeval in het buitenland. Een familielid heeft moeten smeken bij de ANWB. Bijna waren we de nacht ingegaan zonder auto – en dat in het buitenland. Dat viel zwaar tegen. (Waarschijnlijk omdat er wel eens misbruik van wordt gemaakt, of de huurauto zelfs wordt gejat. In dit geval lijden de goeden natuurlijk onder de kwaden. Maar toch… wij staan niet te boek als criminelen.)

    Volgens mij zou Gijsbert Pronk (een bekende monteur en uithangbord van de ANWB; zie het blad ‘de kampioen’) zich kapot schamen voor hoe u behandeld bent.

    In uw geval denk ik dat het had kunnen helpen door gewoon nog een keer te bellen. Als u dan een ander aan de lijn krijgt: best kans dat ze dan wel komen helpen. (Desnoods ander nummerbord doorgeven en zeggen dat het een geleende auto is.) Horken kom je bijna overal tegen; ook bij de ANWB. Zonodig een leugentje om bestwil zou dan kunnen helpen: vertel dat de accu leeg is, en ze komen zéker langs. De ANWB-monteur die dan ziet dat u vast zit, trekt u er dan ècht wel even uit – daar steek ik mijn hand voor in het vuur; bij de ANWB-telefooncentrale heb je soms (niet vaak) horken maar bij de monteurs heb ik echt nog nooit een hork ontmoet. (En ik denk dat ik in de loop der tijd zo’n 20x pechhulp heb gehad van de ANWB.) Grote kans dat de monteur dan gewoon in het systeem zet: ‘Geholpen m.b.v. startkabels’; ookal is daar niks van waar. Je kunt nu trouwens ook de ANWB laten komen bij een twijfelgeval. Dus maakt een leugentje om bestwil nu nog veel meer kans. Als die monteur maar eenmaal wordt ingeschakeld: dan komt het heus wel goed met de sleep. Echt wel. Het is soms de kunst om even langs de telefoniste te geraken. Als de ANWB-telefonistes dezelfde mate van hoge kwaliteit en medewerkzaamheid hadden als de monteurs, dan zou het helemaal top zijn bij de ANWB. Wat dat betreft hebben ze nog een weg te gaan. (Wel graag meer dan 2 verschillende kentekens per jaar mogen aanmelden voor pech. Ik heb vaak pech, want ik ben niet zo handig :).)

    In uw geval zou ik waarschijnlijk mijn beklag bij de ANWB-leiding gedaan hebben. Best kans dat u dan excuses aangeboden krijgt en dat de ANWB-telefonistes dan geupgrade instructies krijgen. Punt is dat 99,9% van de mensen het er bij laten zitten. De service wordt dan niet verbeterd. Eerlijk is wel eerlijk: als de service beter zal worden, zal doorgaans ook de prijs omhoog moeten. Meer gevallen helpen = uiteraard meer kosten voor de ANWB.

  25. MP

    16 april, 2014 om 05:59

    @Marije:
    “Zeg Joop, wordt het niet eens tijd voor een nieuwe accu?”
    Hier wou ik graag even op reageren.
    Het is niet voor niets dat problemen met de accu met stip op nr. 1 staan bij de verdeling van de pechgevallen. Deze gaat nl. ook heel vaak stuk, of leeg door een ander defect of probleem. Recent had ik dit nog: een versleten draad vanaf de dynamo. Dus de accu was nog prima. En we vergeten allemaal wel eens de lampen uit te doen bijvoorbeeld. (Tegenwoordig hoor je dan vaak een piep; maar dat was vroeger of is voor de minder luxe of wat oudere auto’s wel anders.) Of er zit een schakelaar of lampje los in de kofferbak, waardoor dat lampje continue brandt, of de tomtom zit per ongeluk nog aan de oplader. Etc. Ik noem maar iets.
    Kwaliteit van standaard-accu’s is niet bepaald best. Wellicht moet de EU normale accu’s verbieden in auto’s en alleen nog maar gel-accu’s toestaan. Die zijn veel betrouwbaarder. Minder pechgevallen = ook weer iets veiliger op de weg. En waarschijnlijk ook veel beter voor het milieu.

  26. L.a.m. de Groen

    16 december, 2014 om 17:27

    Ook wij zijn dit jaar getroffen door pech , en ja hoor in het buitenland !!
    Op een camping in Epernay stonden wij met de caravan en gingen nog even boodschappen doen , op de parkeerplaats startte ik mij auto en hij liet een protest horen , hij liep 3 cylinders de timing was ver te zoeken .Met veel moeite zijn we op de camping gekomen .
    En toen begon het , met ons mobieltje Route Mobiel gebeld , die controleerde onze gegevens , logisch toch !
    Daarna hoefden wij bijna niets meer te doen , alles werd geregeld door Route Mobiel
    De communicatie , transport naar de garage , echt alles . aangezien ons frans niet de kwaliteit heeft om ook dialecten te verhappen , nam Route Mobiel ook dit over .
    De auto is prima gerepareerd , toen alles achter de rug was werden wij nog teruggebeld met de vraag of Route Mobiel nog iets kon doen .
    Chapeau voor Route Mobiel .

  27. h.oortman

    05 september, 2015 om 14:05

    nou zoals jullie zeggen routemobiel niet de grootste maar wel de beste hebben wij het toch heel anders ervaren .wij stonden langs de kant met een kapotte koppeling in polen ,routemobiel gebeld er werd gezegd ik heb voldoende in formatie .wij zijn begonnen met bellen om 14.30 .om20 uur stonden wij er nog naar wel tich keren gebeld te hebben met route mobiel .eindelijk kwam er een sleepwagen ,toen werd de auto weggesleept naar een garage 95 kilometer van waar onze eindbestemming eindigde .nou toen begon het er werd gezegd er komt zo met 10 minuten een taxi hek van de garage ging op slot nou daar stond je dan alleen op een plek waar alleen een garage was maar wat er niet kwam geen taxi .uit eindelijk kwam er een man van de garage naar buiten we stonden er al een half uur .en die heeft gezorgd dat er een taxi kwam die ons naar het hotel heeft gebracht .toen de andere dag maar even gebeld wat er nu ging gebeuren ,ja je wordt doorverbonden .werd er iedere keer gezegd .nou we kwamen geen steek verder .de hele week hebben we gebeld met route mobiel maar geen vervangende auto hebben wij gekregen . waarom zijn we nog niet achter .dus we konden geen kant op .en er staat zomooi .in de advertenties wij regelen alles nou ik kan zeggen er werd niks geregeld . dan weer moesten wij het kenteken mailen naar de garage dan weer moesten ze een handtekening van ons .moesten we maar even naar de garage heen 95 kilometer veder op jaja en dat zonder auto .je werd er gewoon niet goed van .en zo kan ik nog wel even doorgaan er werd niks maar dan ook niks geregeld .tot slot de vakantie afgebroken nou route mobiel heel hartelijk bedankt .

  28. M. Wilczewska

    06 oktober, 2015 om 16:03

    Dat jullie het beste zijn ben ik helemaal niet mee eens!
    Je leert een pechdienstbedrijf pas goed kennen als je zelf mee te maken krijgt (helaas).
    Gisteren (5 oktober 2015), rond 18:00 uur had ik een lekke band (een inbus-sleutel in mijn splinternieuwe band!) toen ik ff boodschappen ging doen bij AH in Enkhuizen. Ik kwam naar buiten en zag het gelijk dat er iets mis was.
    De hulpdienst van RM gebeld en binnen een half uur zou iemand komen. Ik wachten en wachten…
    Na 1 uur weer de alarmnummer gebeld waar of ze bleven (?!), wordt er verbaasd gereageerd (u heeft wel een Engelengeduld, die chauffeur had u moeten bellen als hij verlaat was…).
    A fijn, na een dikke uur en kwartier kwam er een man met een takelwagen, helemaal uit Zwagdijk (alsof Enkhuizen zelf geen garages en takeldiensten heeft) en toen was het zo gerepareerd.
    Maar ik ben desondanks uitermate ontevreden! Uur en een kwartier wachten!!! Schandalig! Voordat ik thuis kwam was bijna acht uur in de avond, en toen moest ik nog eten koken!

    Wat ook schandalig is, is het feit dat Route Mobiel maar met zeer selecte hoeveelheid bedrijven een contract hebt, vandaar dat het altijd zo lang duurt! En als je pech met de auto hebt en deze moet versleept worden, dan duurt het ook zo lang voordat ze bij je komen en dan weer zo lang terug rijden naar hun werkadres, je wordt er moedeloos van!

    En als je een vervangend vervoer krijgt, dan moet je daarna de auto terugbrengen OOK bij een zeer kleine hoeveelheid adressen waar ze een contract mee hebben, meestal ver bij je eigen woonplaats vandaan! Waardeloos!
    Ik woon in Bovenkarspel (NH), vorig jaar had ik pech en kon ik het auto of naar Avenhorn brengen of naar Alkmaar, dikke 35 km verder! Dus je moet ook iemand regelen die met je mee gaat en je terugbrengt! Of je gaat met de trein naar huis. Dat heb ik de laatste keer gedaan, ik dacht ik ga met de trein uit Alkmaar naar huis. Niet wetend dat het adres ergens op een industrieterrein is, waar geen bussen in de buurt rijden en ver lopen is naar het treinstation.

    Vraag ik aan 1 van de 2 al daar aanwezige mannen of iemand mij naar het treinstation in Alkmaar Noord kan brengen (kleine moeite lijkt mij voor die mannen, om een vrouw van 61 jaar even weg te brengen?) – en wat zegt die ene? “Nee hoor, dat kunnen wij niet niet, want er moet altijd iemand hier aanwezig zijn. Ik zei nog dat er slechts 1 persoon de auto hoeft te besturen, maar het mocht niet baten, ik kon lopen, nota bene met mijn slechte knie! Ze lieten mij gewoon aan mijn lot over, om 17 uur in de middag, helemaal uitgestorven op die industrieterrein, niemand om hulp te vragen, niet eens een kop koffie bij hun.
    Zo klantonvriendelijk en zo hard!
    Ik ben er nu zo klaar met die Route Mobiel! Ik ga opzeggen, misschien is een andere pech-hulpdienst een stuk klantvriendelijker.

Plaats een reactie

Vul het bericht in.
Vul uw naam in.

Wat zeggen anderen

  • Henk Bom uit Amsterdam

    Henk Bom uit Amsterdam

    Snelle en behulpzame service. Binnen een half uur was er een goede monteur ter plaatse en daardoor kon ik weer op weg naar mijn werk afspraak.

Nog meer zekerheid

  • Klanttevredenheid * 8,2

Elk jaar vraagt Route Mobiel aan al haar klanten hoe zij ons beoordelen. Uit het Klanttevredenheidsonderzoek scoort Route Mobiel scoort een 8.2 van 10 gebaseerd op 1.713 beoordelingen.

* Resultaten januari t/m december 2016.