1506

2015

WhatsApp nu in gebruik door onze alarmcentrale. Waarom? lees verder..

iphone
De inzet van moderne sociale media zoals WhatsApp, maakt het verlenen van hulp efficiënter en effectiever. Dat blijkt uit een proefperiode met deze nieuwe mogelijkheden door de alarmcentrale van Route Mobiel. Door bijvoorbeeld een foto te app’en van rode dashboardlampjes, een kapotte bumper of stormschade, kunnen de hulpverleners van Route Mobiel beter en sneller beslissen wat voor hulp er geboden moet worden. Door ook een locatie te app’en weet men tot op de meter nauwkeurig waar hulp nodig is.

‘Wat wij al hoopten, blijkt ook te kloppen’, zegt Innovatie Manager Jack van Dooren van de alarmcentrale. ‘De eerste resultaten van onze proef met WhatsApp toont aan dat deze tool bijdraagt om de hulpvraag van onze klant snel helder te krijgen. Dan weten wij wat ons te doen staat.’

Klanten vinden het prettig om te kunnen communiceren via WhatsApp en reageren positief en enthousiast op de nieuwe mogelijkheid. De eenvoud en het gemak worden dan het meest genoemd. De eerste resultaten van de proef zijn voor de alarmcentrale in ieder geval voldoende reden om de proef de komende periode verder uit te breiden. Zo wordt deze service vanaf de komende vakantie ook beschikbaar in het buitenland. Daarmee kunnen nog meer klanten de voordelen ervaren als zij zich in een vervelende situatie bevinden.

Plaats een reactie

Vul het bericht in.
Vul uw naam in.

Wat zeggen anderen

  • Henk Bom uit Amsterdam

    Henk Bom uit Amsterdam

    Snelle en behulpzame service. Binnen een half uur was er een goede monteur ter plaatse en daardoor kon ik weer op weg naar mijn werk afspraak.

Nog meer zekerheid

  • Klanttevredenheid * 8,2

Elk jaar vraagt Route Mobiel aan al haar klanten hoe zij ons beoordelen. Uit het Klanttevredenheidsonderzoek scoort Route Mobiel scoort een 8.2 van 10 gebaseerd op 1.713 beoordelingen.

* Resultaten januari t/m december 2016.