2201

2016

Route Mobiel wordt veel aangeraden

De afkorting NPS staat voor Net Promotor Score. Deze meet de loyaliteit van de klant en geeft de mate aan waarin klanten bedrijven aanbevelen. Klanten geven in een enquête antwoord op de vraag:
Hoe waarschijnlijk is het dat u Route Mobiel aanbeveelt bij vrienden en bekenden?
De klant kan daarop een antwoord geven op een 11-puntenschaal, van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10 (zeer waarschijnlijk).

 Alle scores van 0-6 worden bij elkaar opgeteld. De klanten die deze score geven worden de ‘criticasters’ genoemd. De klanten die een score geven van 7 of 8 zijn de passief tevreden mensen. En tot slot is er de groep ‘promotors’ die een 9 of 10 hebben gegeven. Het aandeel van criticasters worden van de promotors afgetrokken. Dan heb je de NPS berekend.

 In 2015 heeft Route Mobiel een NPS van 31,5% behaald. De meeste bedrijven scoren gemiddeld een NPS van 10%. De score van Route Mobiel is dus erg hoog en daar zijn we ook trots op. We willen onze klanten bedanken voor het vertrouwen dat zij hebben in Route Mobiel.

 

Plaats een reactie

Vul het bericht in.
Vul uw naam in.

Wat zeggen anderen

  • Henk Bom uit Amsterdam

    Henk Bom uit Amsterdam

    Snelle en behulpzame service. Binnen een half uur was er een goede monteur ter plaatse en daardoor kon ik weer op weg naar mijn werk afspraak.

Nog meer zekerheid

  • Klanttevredenheid * 8,3

Elk jaar vraagt Route Mobiel aan al haar klanten hoe zij ons beoordelen. Uit het Klanttevredenheidsonderzoek scoort Route Mobiel scoort een 8.3 van 10 gebaseerd op 1.235 beoordelingen.

* Resultaten januari t/m december 2017.