2102

2017

Jij blij, wij blij. Gewoon (happy) verder!

We werken hard en doen ons uiterste best om al onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen. Ons harde werken wordt beloond met een prachtig klanttevredenheidscijfer van jullie kant, een 8,2! Graag nemen we jullie even mee in onze prestaties van het afgelopen jaar van onze pechhulp in Nederland.

Gewoon goede prestaties

  • Gemiddeld binnen 35 minuten ter plaatse **
  • Een gemiddeld reparatiepercentage van ruim 70%
  • Klanttevredenheid van 8,2
  • NPS van 31,3

**Dit is de tijd die we rekenen vanaf het moment dat je de melding hebt gedaan bij onze alarmcentrale.  

Klanttevredenheid
Iedere Route Mobiel klant krijgt van ons een beoordelingsverzoek na een pechgeval. Hierbij is het hele proces gemeten, vanaf het moment dat jouw melding bij ons binnenkomt tot je ,na de reparatie, weer op weg kunt. Van al deze beoordelingen, scoren we gemiddeld een 8,2 op een schaal van 10. Daar zijn we natuurlijk hartstikke trots op. Hieronder lees je meer over onze sterke punten.

Aanrijtijd
Overall zijn we gemiddeld binnen 35 minuten ter plaatsen. Hieronder zie je onze gemiddelde aanrijtijd. Dit is een steady cijfer. We streven er dan ook altijd naar zo snel mogelijk bij jullie te zijn omdat we weten hoe vervelend wachten is.

Gemiddelde reparatiepercentage
Het liefst vervolg je, na pech, je weg weer in je eigen auto. In ongeveer driekwart van de gevallen verhelpen wij de pech binnen 2 uur. Lukt dit niet? Dan zorgen wij dat jouw auto naar de garage gaat en dat jij je weg gratis in een vervangend voertuig kunt voortzetten.

NPS
Deze afkorting betekent Net Promotor Score. Het cijfer geeft aan in welke mate een klant een bedrijf aanbeveelt aan vrienden en familie. Onze NPS is 31,3. Dit is een heel mooi cijfer. Waarom? Een NPS kan zowel positief (klanten bevelen je aan) als negatief (klanten raden je af) zijn. Allereerst is het dus belangrijk dat je een positief cijfer scoort. Vervolgens kun je zeggen hoe hoger de score hoe beter de organisatie presteert. Even ter vergelijking, gemiddeld scoort een bedrijf ongeveer een NPS van 10.

We hopen dat we ons enthousiasme en onze trots op jullie over hebben kunnen brengen. We staan voor jullie klaar.

Route Mobiel, gewoon verder!

P.S. Bekijk hier meer informatie en actuele prestaties.

Plaats een reactie

Vul het bericht in.
Vul uw naam in.

Wat zeggen anderen

  • Henk Bom uit Amsterdam

    Henk Bom uit Amsterdam

    Snelle en behulpzame service. Binnen een half uur was er een goede monteur ter plaatse en daardoor kon ik weer op weg naar mijn werk afspraak.

Nog meer zekerheid

  • Klanttevredenheid * 8,2

* Resultaten januari t/m december 2016.